Market Food Group en Albron introduceren vernieuwde versie van bakkerij concept Le Perron.

 

 

Le Perron, het Nederlandse concept gespecialiseerd in ambachtelijk brood, heeft zich op meerdere plekken in binnensteden jarenlang bewezen. Albron heeft een stevige impuls aan het concept van de bakkerijformule gegeven, met een belangrijke innovatieslag op alle fronten. De hele keten is bij deze innovatieslag betrokken en het is gebaseerd op ‘best practices’ uit de (inter)nationale high traffic-markt. Hiermee is het concept volledig up-to-date en in de nieuwe vorm is het ambachtelijke aanbod uitermate goed geschikt voor het snelle serviceniveau in shopping centers, outlet centers en op drukke vervoersknooppunten.

 

Met Le Perron maakt Albron een substantiële beweging naar de veranderende behoeften en verlangens van bestaande en nieuwe doelgroepen. Waar het huidige concept is gepositioneerd als efficiënt en functioneel enerzijds en toegankelijk en alledaags anderzijds, is er nu volop ruimte voor een scherpere positie in een domein waarin beleving, trends, storytelling, comfort en ontspanning een belangrijke rol spelen. Hierbij is het essentieel om de succesvolle waarden van efficiëntie en gemak te koesteren. Bij Le Perron doen we alles met een vleugje ‘joie de vivre’, wat we van de Fransen leren. We zijn een Nederlands bedrijf, maar laten ons inspireren door de Franse manier van leven, de kijk op eten en het ambacht van brood bakken. De kern is: ‘Het genieten dat goed voelt’.

 

Sjacco Nel, CEO van Market Food Group: “We hebben in Albron een partner gevonden die als sterke operator ook heel veel waarde toevoegt door ruime expertise in te brengen op het gebeid van customer experience en conceptontwikkeling. Zo is het concept Le Perron met een lange termijn visie en een innovatieve ontwikkeling klaar gemaakt voor de toekomst. We zijn er enorm trots op dat er op korte termijn al twee locaties in deze nieuwe vorm gaan openen”.

 

Ernest van de Voort, Manager Marketing & Business Development bij Albron: “Samen met Market Food Group hebben we het concept Le Perron verder ontwikkeld. Alle facetten die bestaande en toekomstige bezoekers belangrijk vinden, hebben een duidelijke en samenhangende vertaling gevonden in de innovatie van het bakkerijconcept Le Perron. Hiermee kunnen we nog meer waarde toevoegen aan de beleving van bezoekers van shopping centers, outlet centers en op drukke vervoersknooppunten. De Market Food Group en Albron hebben hier echt krachten gebundeld”.

 

De laatste jaren heeft Albron flink geïnvesteerd in de uitbreiding van haar conceptportfolio met zelf ontwikkelde foodconcepten en daarnaast met licenties met bestaande aantrekkelijke ‘street brands’ zoals o.a. Starbucks, Anne& Max en Le Perron. De twee eerste vestigingen van Le Perron openen binnenkort en er volgen er meer.

 

—————————————————————————————————————-

Over Market Food Group

De Market Food Group is partner voor uiteenlopende foodconcepten, of het nu gaat om een complete horecaformule of een uitgekiend ‘to go’ concept. Daarnaast hebben wij ook een vast assortiment met kwaliteitsproducten. We beschikken zelf over twee productielocaties: een ambachtelijke bakkerij en een complete biologische bakkerij.

 

Over Albron:

Albron bedenkt, bouwt en beheert foodconcepten met een verhaal. Voor bedrijven en overheden, op scholen en universiteiten, in ziekenhuizen en zorginstellingen, op evenementen, in dag- & verblijfsrecreatie zoals o.a. Paleis ’t Loo, Center Parcs en Coda en op high traffic locaties. Met als basis een groot gevoel voor gastvrijheid, lekker, gezond en duurzaam eten & drinken, aantoonbare betrokkenheid, het vertrouwen in stevige samenwerkingen en de durf om dingen anders te doen. Die optelsom biedt opdrachtgevers meerwaarde met financieel voordeel, hun gasten een warm welkom, medewerkers een prettige werkgever, leveranciers een sterke partner en de maatschappij een organisatie die vorm geeft aan de toekomst. Zo creëren we al ruim 100 jaar waardevolle momenten voor iedereen die bij Albron betrokken is.

www.albron.nl

Geplaatst: 3 september 2019

Over Brood & Spelen gesproken…

 

Ons Pain Medaille is tot winnaar bekroond tijdens het Mondial du Pain 2017 in de categorie ”Gezondheidsbrood”.

 

De ingrediënten haver, lijnzaad, zonnebloempitten, sesamzaad en maanzaad hebben namelijk een positieve werking op onze gezondheid. Lees hieronder waarom deze ingrediënten zo goed voor ons zijn:

 

Haver is rijk aan koolhydraten en vezels, maar bevat ook meer eiwitten en vet dan de meeste graansoorten, daarnaast bezit haver ook verschillende vitamine en mineralen zoals vitamine B5 en magnesium.
Lijnzaad ondersteunt je spijsvertering en zorgt voor een vlotte darmtransit, zorgt voor een gezonde bloedsuikerspiegel zonder pieken of dalen, en werkt ontstekingsremmend. Lijnzaad vergroot je verzadigingsgevoel, waardoor je minder vlug gaat snacken.
Zonnebloempitten bevatten naast diverse vitamine ook seleen; de eigenschap van seleen is dat het herstelproces na DNA-schade versneld wordt. Dit helpt ons lichaam in de strijd tegen diverse ziektes!
Sesamzaad zorgt voor een evenwichtig cholesterolgehalte en helpt bij een gezonde bloeddruk. Het is rijk aan sterke antioxidanten en helpt je hiermee je immumsysteem. Sesamzaad is uitstekend tegen allerlei huidproblemen zoals acne en eczeem.
Maanzaad is net als haver rijk aan enkelvoudige, gezonde onverzadigde vetzuren, vitamine B, en aan mineralen waaronder ijzer, koper, calcium, kalium, mangaan, zink en magnesium.

 

Kortom genoeg gezonde redenen om ons Pain Medaille te proberen.
Lust jij nog meer informatie over dit heerlijke broodje, hou dan onze Facebookpagina goed in de gaten!

 

Geplaatst: 20 februari 2018

Responsive Menu Clicked Image
menu